poniedziałek, 18 lipca 2011

156. Cztery dni po Bułgari ; )

Teraz muszę nadrobić te dwa tygodnie.
Co robiłam i w ogóle xD
Ale postanowiłam, że napiszę to w dużym skrócie ; )
No przynajmniej spróbuję xD

Pokażę Wam jeszcze nasze magnesy z podróży:

 5 lipca - wtorek
Wstaliśmy coś koło 15 : D
Zebraliśmy się i pojechaliśmy do dziadków : )
Siedzieliśmy u nich do 23.
Wujek kupił lody i w ogóle zdjęcia pokazywaliśmy no i wszystko.
No i wzięliśmy Misia.

6 lipca - środa
Z mamą poszłam do Oriflame po zamówione rzeczy,
a później do mamy koleżanki z pracy, pani Ilony.
Byłyśmy u niej ponad godzinkę.

7 lipca - czwartek
Poszłam z Sylwią na zakupy, takie drobne, bo były promocje, a potrzebowałyśmy żarełka jak dziewczyny do nas przychodzą.
Od razu po nich, poszłyśmy do dziadków, gdzie była mama.
I miałyśmy oglądać z dziadkiem Harrego Pottera, ale okazało się, że dziadek widział już 5 części, a tylko tyle wzięłyśmy, więc wróciłyśmy z mamą do domu, zjadłyśmy obiad i była godzina, gdzieś tak 14.
Wzięłyśmy 6 i 7 część Harrego i z powrotem do dziadków.

8 lipca - piątek
Koło 13 pojechałyśmy z mamą rowerami do cioci Gosi : )
Zdążyłyśmy przyjechać do cioci przed deszczem.
Potem trochę popadało, pograłyśmy z Sylwią w badmintona.
Pożyczyłyśmy sobie książki od kuzynek, których nie było w domu, ale to nic, ciocia pozwoliła, ja wzięłam książkę "Mr. Perfect", którą już tam zaczęłam czytać, ciocia mi ją poleciła, a Sylwia wzięła jakieś dwie książki Agatha Christie, bo ostatnio ją polubiła i Harrego Pottera czwartą część, bo obie aktualnie ją czytamy, a w domu mamy tylko jeden egzemplarz xD
Do domu wróciłyśmy jakoś koło 16-17 ; )
 Pierwszą książką pobiłam swój rekord, ponieważ ma ona 284 strony
i przeczytałam ją w dwa dni!
Drugą przeczytałam w Bułgarii, jest świetna! Zakończenie jakiego się nie spodziewałam!
Obie książki gorąco polecam! : D

Jeszcze w piątek przyszła do mnie paczuszka.
A w niej nagroda z rozdania u Marty.
Byłam mile zaskoczona i jaka to niespodzianka była! : D
Dziękuję bardzo, rzeczy są śliczne! : )
Zwłaszcza kolczyki, które dałam mamie i powiedziała, że są piękne.
Oto fotki:

Myślę, że jak na jeden raz to i tak dużo napisałam xD
Może jeszcze dziś dokończę ; )

3 komentarze:

  1. bardzo sie ciesze ze ci sie podobaly rzeczy :) :**
    a probowalas juz ten blyszczyk?? :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  2. super :D a mój brat który ma 14 lat przeczytał Harrego Pottera i Insygnie Śmierci która ma ponad 700 storn w 2 dni ! ;p Ja dotąd przeczytałam Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic i Insygnia Śmierci. No i oczywiście obejrzałam wszystkie części. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czytać ;oo
    dawaj notkę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)