sobota, 6 października 2012

573. Następne zawody.

Hej :) Dzisiaj dzień spędzony głównie na zawodach karate ^^ Oczywiście ja nie startowałam xd Ale kibicowałam naszym :) Po nich pojechaliśmy do Natalii, która ugościła nas pysznymi babeczkami :D <3 Pogoda całkowicie jesienna, deszcz, a w liściach przeważają kolory żółte, pomarańczowe i brązowe… W domku przespałam się godzinkę, a potem oglądałam z Sylwią dramę, zajadając się kolejnymi smakami przekąsek :D To tyle, dodaję zdjęcie ekipy oraz umaibo <3

3 komentarze:

  1. Fajna fotka :) a to są chrupki ? pewnie nieźle smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Drama, czyżby z Minho? kekekeke
    Pogoda jest naprawdę lipna, ale jesień jest taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)