poniedziałek, 22 października 2012

591. Rainbow.

Ufff, co za dzień, ledwo wróciłam ze szkoły, zjadłam obiad i na trening, siłownia i dom, kolacja, NaWspólnej, Lekarze i teraz siadłam u siebie, zaraz zabiorę się za lekcję, pomogę siostrze w niemieckim, yhym xd Magda dzisiaj mistrz w szkole xD Wos nuuudy, tak mnie interesuję te partię polityczne, że hoho… -.- Poza tym dałam ciała z matmą w piątek, ale to cały dzien kiepsko zaczęłam… cóż, trzeba poprawić, najlepiej w tym tygodniu i z głowy! :) Coś jeszcze? Ahaaa, byłam dzisiaj z siostrą na kole informatycznym, gdzie zaczynamy się uczyć tworzyć strony internetowe językiem html. Taaaa, na razie nie jest źle, ale już mnie to trochę przerasta, ale nie dam się, nie mogę! Myślę, że przyda mi się to, zwłaszcza, że chciałabym iść na studia informatyczne :) Także trzymajcie kciuki ja będę trzymać za Was i git ;*
 
Lubicie mentosy? Ja bardzo, całe mogłabym na raz zjeść, ale tylko owocowe ^^
 

4 komentarze:

  1. nooo rzeczywiście zwiariowany dzień :)
    a co do mentosów hehe uwielbiam je zwłaszcza te rózówe :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. potrafię zjeść całą paczkę mentosów za jednym posiedzeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem oglądam Na wspólnej i uwielbiam mentosy! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)