środa, 24 października 2012

592. Podwójna ramka.

Heeey ;* Powiem Wam, że tyle się działo przez te dwa dni, że aż nie wiem, nie mam kiedy pisać xd W szkole dobrze, nie ma co się na jej temat rozpisywać, serio xd Wczoraj źle się czułam i tata zwolnił mnie z dwóch ostatnich lekcji, uff, ale już dobrze jest ^^ Więcej nie napiszę, bo do tego potrzebuję zdjęć, więc może po północy dam albo jutro ;D Teraz pragnę Wam pokazać moją nową ramkę, którą kupiłam już chyba trzy tygodnie temu, ale dopiero wczoraj wybrałam i wydrukowałam zdjęcia <3 Kocham ją i dałam tylko 4,50 zł, ponieważ była przecena <333 Fotka lekko przerobiona, bo ciężko jej zdjęcie zrobić, bo światło się odbija xD
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)