czwartek, 20 czerwca 2013

738. Opóźniony powrót.

Heeeey! ^^ Jejciu, w końcu tu jestem <3 Dziewczyny już mi tyle pisały, to aż miło wiedzieć, że jednak ktoś chce, żebyś prowadziła bloga :) Jednak nadal piszę go dla Was jak i dla siebie :) Wróciłam i w najbliższym czasie nie mam zamiaru go zawieszać. Tyle się działo, tyle zdjęć mam… Te najważniejsze momenty, rzeczy tutaj dodam, ale w następnych notkach. Co u mnie? Poza tym, że od miesiąca mam wakacje? Bardzo dobrze :D Przyszłam tylko napisać, że wracam, a wieczorem będzie następna notka i wtedy też odwiedzę Wasze blogi. Ach, będzie trochę czytania, ale stęskniłam się za tym! Jestem ciekawa co u Was się działo :D Ufff, ale upał mamy! Ponad 30 stopni! o.O Gotuję się już, ale nie narzekam, bo kocham lato! <3 Bardziej niż zimę i tylko na zimę wolno mi narzekać XD Także życzę miłego dnia i do wieczora! ^^
 
maj 2013

4 komentarze:

  1. u mnie świetnie, cieszę się że jesteś! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No, myślałam że umarłaś :D Miło Cię znowu widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz jak dobrze,że wróciłaś :) odwiedzałam Twojego bloga stęskniłam się za Tobą :) Super fotka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)