niedziela, 1 stycznia 2012

260. Kolejny rok przed nami...

Witam Was serdecznie w nowym roku :)
Jak Sylwester Wam minął? Byłyście gdzieś czy spędziłyście go w domu?
Mi minął w sumie jak normalny dzień, w sumie noc. Pierwszy raz przywitałam go w dresie. Było Odliczanie, wypiłam łyk wina, popatrzyliśmy trochę na fajerwerki i tyle. Byłyśmy z rodzicami, obejrzeliśmy „Tron. Dziedzictwo” – myślałam, że to jakiś wojenny film, ale nie, okazał się bardzo fajny. Trochę na kompie siedziałam na stronie replay team z dziewczynami, które tak samo kochają SHINee, jak ja <3 Był występ naszych kochanych chłopaczków <3 Później obejrzałam z rodzicami trzecią część Narni, hm… no i jak tata poszedł spać to z mamą i Sylwią „Morderstwo w Orient Expresie”, prawie podobna do książki, choć pominęli parę szczegółów. Mama poszła spać, to ja z Sylwią oglądałyśmy serial z SHINee, niestety z angielskimi napisami, ale zawsze xD I spać poszłam koło hm… chyba 6?xD

Parę zdjęć z przed północy i po. Gwiazda, która wisi w moim pokoju , fajerwerki i mój pies gdy szczeka na nie xD

Dzisiaj totalnie nie czuję, że jutro szkoła. Lekko mówiąc mam to gdzieś. Jutro pierwszy dzień po przerwie, więc się nie przejmuję. Drażni mnie tylko to, że znowu zacznie się nauka, spr, kartkówki… A mi się tak cholernie nie chce.

Obecnie czytam drugą część wspaniałej książki „Pretty Little Lairs”.

Życzę powodzenia jutro :*
Aha. Stwierdziłam, że spróbuję po raz kolejny zrealizować postanowienie, zacząć się uczyć, może się w końcu uda. Trzeba próbować. Tak więc mogę rzadziej dodawać notki i odwiedzać Wasze blogi, ale jak tylko będę miała czas będę je czytać i komentować : )

1 komentarz:

  1. ja oglądam serial pod tym samym tytułem:) nie mogę doczekać się kolejnych odcinków !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)