wtorek, 17 stycznia 2012

269. Koreańska fala i Agu.

Hej :) Jest już po północy i mamy wtorek – najgorszy dzień w szkole, bo mam 9 lekcji :/ Wczoraj jak uszło w tej szkole, poza tym, że mamy nową wychowawczynię – panią od polskiego. Z jednej strony dobrze, z drugiej nie, ale zobaczymy jak to będzie. Sprawdzian z niemca oczywiście masakra, jak zdobędę 10 punktów na 40 to będzie sukces, a trzeba mieć 20 na 2 -.-
Dwa treningi jakoś przeżyłam, choć powiem Wam nie było łatwo. W sobotę są zawody i trzeba się przygotować do nich. Coś nie czuję się najlepiej, jakoś tak… Chcę żeby było cieplutko!
Po szkole z Agu wstąpiłam do kiosku i kupiłam WPROST, gdzie był dziś artykuł o K-POP <3 I wypowiadała się Ann i o SHINee trochę jest <3 I jestem happy <3 Agu zaczęła ich słuchać :D Cieszę się, że chociaż trochę :* I jakie będzie miała piękne buty! Mówię Wam, prześliczne są, ten kolor! <3 Nie wiem, czy mówiłam, ale chyba nie, że w tych płytach co mam SHINee w środku są książeczki takie piękne z ich zdjęciami :D

To by było na tyle. Nie wiem kiedy znowu napiszę, jak jutro o 16:10 kończę :/
Dobranoc :*

4 komentarze:

  1. agu wiem co dobre ;3
    już widzę, że piękne te książeczki są więc chcę je zobaczyć ;D
    mam nadzieję, że moje buty będą no < 3
    dziękuję bardzo bardzo bardzo za wczorajszo-dzisiejszą rozmowę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, dawno mnie tu nie było, ale widzę, że na dobre zajawiłaś się tymi koreańskimi gwiazdami ;3
    też kiedyś miałam na to zajawkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że takich książeczek o moich ulubionych gwiazdach nie ma :-(.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)