niedziela, 15 stycznia 2012

268. Prawdziwa zima, bo śnieg jest.

Hej :) Sobie dziś trochę pospałam, bo aż do obiadu, czyli tak do 14:10 xD Masakra jakaś :| Tak jak myślałam, wszystko mnie boli, bo treningu. Zakwasy. Kocham to. -.-
Chyba Wam nie mówiłam, ale w piątek wieczorem zaczął padać śnieg i utrzymuje się cały czas. Właśnie w tej chwili też pada. Cóż fajnie w sumie, ale mogłoby już być ciepło xD

Zapomniałam też Wam wczoraj pokazać lody, jakie jadłam. Tata nam ładnie zrobił :)

I na koniec jeszcze cytat, który mnie rozwalił.
„Woda jest zimna, ma zaledwie trzydzieści siedem stopni” z książki poniżej.
No kurde! U nas w szkole na basenie woda ma 27 stopni i jest lodowata!

Przypadkiem natrafiłam na stronkę Pingwinów z Madagaskaru :)

http://www.nick.com.pl/pingwiny.html

To by było na tyle. Dziś może pójdę z mamą i Sylwią do dziadków, a tak to leniuchowanie <3

4 komentarze:

  1. zbierałam się do przeczytania tej książki, ale jakoś mi tak zeszło, a teraz nie mogę jej nigdzie znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  2. oo prosze ;d no widzisz dla niektorych 37 to zimno :DDDD lda mnie 27 to juz cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te lody pysznie wyglądają :-P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wchodziłam do morza kiedy temp. byłą 18 stopni ^^ to, to dopiero lodówka! ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)