środa, 26 października 2011

214. Trzeci weekend października.

Tak jak pisałam daję kolejnego dziś posta.


W sobotę 15 października byłam z mamą na zakupach.
Musiałam zakupić sobie książkę - lekturę "Nie-boska komedia".
Po księgarni wstąpiłyśmy jeszcze do Stokrotki i Pepco.
Do domu wróciłyśmy po dwóch godzinach, 
tak nam zleciało xD


Mama kupiła mi koc na kanapę oraz różową, puchatą poduszkę.
Strasznie mi się teraz podoba <3


Wróciłyśmy i coś mnie tchnęło na porządki w szafach xD
Zaczęłam od szuflady w biurku, a skończyło się na komodzie xD
Dzięki temu znalazłam mój kochany pasek <3


W jednej z gazetek, jakie sobie też w tym dniu kupiłam, były śliczne naszyjniki - dwie połówki serca z napisem "Best" na jednym i "Friends" na drugim.
Jeden zatrzymałam dla siebie i teraz cały czas go noszę, drugi natomiast dałam Magdzie <3


W przerwie porządków porobiłam sobie zdjęcia.
To nic, że miałam taki bałagan, że ledwo dywan było widać xD


Spięłam sobie włosy jak tak i mi się trzymało,
nawet długo : D


Za zrobienie porządku długo nie mogłam się zabrać, ale w końcu mi się udało. Teraz mam zamiar dłużej utrzymać porządek w szufladach i szafkach xD

Mój śpiący Misio : )


A w niedzielę, koło 12 poszłam z Sylwią do Magdy, która miała urodzinki <3
Dałyśmy jej prezent, z godzinkę pogadałyśmy, zjadłyśmy przepyszne ciasta
i musiałyśmy wracać do domu na obiad. 
Magdzie dałyśmy: poduszkę, świeczki, Merci, dwa lakiery do paznokci, tusz do rzęs, balsam do ust, nie wiem to chyba wszystko... No i ja dałam ten łańcuszek, aha! i jednego misia Me To You z mojej kolekcji : )
Strasznie mi się ta torba spodobała, była jeszcze różowa, ale ta mi się od razu
z Magdą skojarzyła to kupiłam <3


I zapraszam na konkurs
http://martamiklewska.blogspot.com/
Do wygrania prześliczna sukienka, więc warto! : )


4 komentarze:

  1. a jaka to gazeta z tymi wisiorkami Best Friends?

    OdpowiedzUsuń
  2. E... nie zadługi ten post . ? Lepiej podziel go sobie na 2 mniejsze, tak bedzie sie lepiej czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też wychodzę na 5minut do sklepu, a wracam do 3godzinach z pełnymi torbami i pustym portfelem :P a później kombinuję jak tu wyżyć do końca miesiąca :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o prosze kto powrocil :*** nie ma to jak zakupy :) kochanie swietnie wygladasz i poduszka jest swieta :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)