poniedziałek, 31 października 2011

218. Urodzinki part III.

Zaprosiłam Olę o godzinę wcześniej, żeby przyjechała, bo Magda i tak miała przyjść godzinę wcześniej przygotować jeszcze parę rzeczy, ale już sobie je darowałyśmy, więc zaczęłyśmy szybciej imprezkę : )
Nie będę Wam opisywać co po kolei i jak robiłyśmy xD Były kalambury, pokazywałyśmy Oli wszystkie piosenki, jakie lubimy, z k-pop i tańczyłyśmy te układy, które umiemy z Sylwią, oczywiście jadłyśmy i piłyśmy, co tam jeszcze… film oglądałyśmy „Wampiry i świry” xD Nawet fajny, nie wiem kiedy on zleciał, normalnie jakby 5 minut trwał xD Parodia, jak parodia, czasami aż przesadzali, no ale chyba dobrze, bo Sylwia nie przestawała się śmiać xD Cały czas leciała moja play lista – k-popowa i piosenka Justina „MIstletoe”, która Oli baaardzo się podoba <3 

Początek <3
Sylwii i mój kolejny dens (taniec xD) fot. Magda
fot. Magda
fot. Magda
Sylwia zaczęła Ole uczyć xD fot. Magda
Za pierwszym razem wyszło! <3 fot. Magda
fot. Magda
Ola <3 fot. Magda
fot. Magda
Sylwia tańczy... : D

Aha! W ogóle koło 22 Ola zadzwoniła do rodzinki, że jednak zostaje u nas na noc  :D Byłam przeszczęśliwa.
Wracając do tego co robiłyśmy… Hahaha… grałyśmy kartą… xD W filmiku, który pokazała mi Agata, było jak przekazywali sobie kartę ustami no i my spróbowałyśmy to robić… Na początku nie szło, aż tak dobrze, ale jak później się rozkręciły dziewczyny xD Mi oczywiście nie wychodziło, ale trudno… Jakoś dawałam radę xD Śmiechu było co nie miara xD
Przy oglądaniu filmików k-popowych Oli spodobała się jedna piosenka i zaczęłyśmy poszukiwania jej na youtube xD Ola zaczęła tańczyć i cudownie było, nawet pozwoliła mi, abym dała filmik tutaj, długo się wahałam czy dać go czy nie, ale może jednak nie dam.  

Przez chwilę było zamulanie xD fot. Magda
Kocham te miny! <3 fot. Magda
Oko to zjedzenia - pychota! : D
Świetne zdjęcie! fot. Magda
I to również cudne! fot. Magda

Nie wiem, gdzie koło 2-3 tańczyłyśmy i śpiewałyśmy piosenki Justina xD Ale później znowu wrócił k-pop xD Oczywiście jadłyśmy torta, chipsy i inne rzeczy
i nasz mus czekoladowy, który był pyszny xD Dziewczęta moje napiły się trochę Martini ze Sprajtem, spoko - rodzice wiedzieli o tym xD
W końcu Ola z Magdą padły przed 5, ja z Sylwią trochę później xD
Było meeeeega! <3 Świetnie się bawiłam, śmiechu było no i w ogóle <3
Tego nie da się opisać, przedstawiłam Wam w duuużym skrócie naszą zabawę <3
Od obu dziewczyn dostałam bluzkę, czyli mam kolejne dwie wspaniałe bluzunie <3
Ola podarowała mi białą z piękną myszunią, którą dziś ubrałam <3
A Magda szarą z I : | Monday, którą nosiłam przez resztę imprezki <3

Z siostrą <3 fot. Ola (? w końcu ona zrobiła? xD)
Z Magdą <3 fot. Sylwia
Z Olą <3 fot. hm...Sylwia?
Kooocham <3 fot. tak, chyba Sylwia : D

Mam jeszcze pełno zdjęć, ale to w następnej notce : )
Dobranoc :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)