piątek, 28 października 2011

216. Urodzinki part I.

Wczoraj ile rozmawiałam z Olą na skype <3 <3 <3
Prawie cały dzień - od 17 do 1 w nocy : D
Z przerwą 30 minut, kiedy to z Magdą na skype (po raz pierwszy) gadałam : )

Dzisiaj poszłam do szkoły, ale tylko na dwa pierwsze angole.
Pisałam sprawdzian, na który uczyłam się właśnie z Olą <3
Mam nadzieję, że dobrze mi poszedł, zobaczymy : )
Moje ciało dało mi prezent w postaci okresu : /
Nie zbyt mi się to uśmiecha, ale co poradzić : |

Wróciłam do domu, o 11 przyszła mama, przyniosła dynie ze szkoły, i poszłyśmy na zakupy, kupić to co jeszcze potrzebne. Potem robiłam ozdoby rozmawiając z Olą - na skype, które zaczęłam robić już wczoraj.  Ola też robiła ozdoby halloweenowe.
I zadzwoniła Agata ♥ Śliczny głos ma i piękne życzenia mi złożyła, za co
bardzo jej dziękuję ♥
Dziękuję wszystkim za życzenia :***


Przed 15 przyszła Magda i zaczęłyśmy przygotowywać jedzenie na jutrzejszą imprezkę. I może nie wszystko nam wyszło to fajnie było : )
Na pewno wyszły nam babeczki.
Mus czekoladowy średnio, nie wyszedł taki jaki powinien, ale jest pyszny i teraz jak w lodówce stoi to robi się taki jaki ma być, więc jest nadzieja. 
No i jeszcze takie ciasteczka miały być, w kształcie pajęczyn, ale cóż, nie dałyśmy rady tego zrobić. 


O 18 przyszli dziadkowie z wujkiem.
Sylwii nie było, bo poszła na różaniec, ale miała niedługo wrócić.
Mama chciała, żebym zdmuchiwała świeczki jak jej nie ma no i się popłakałam... 
Taaak, oto cała ja... Ale nic na to nie poradzę, że łzy same lecą...


I tak oto minął mi MÓJ dzień... : )
Jestem o rok starsza.
Mam siedemnaście lat, nie czuję się na tyle, na prawdę...
Ja bym o sobie w życiu nie powiedziała, że tyle mam...
Wolałabym jednak zostać przy tej szesnastce xD


No i jeszcze udekorowałam z Sylwią mieszkanie.
Teraz idę dalej rozmawiać z Agatą ♥

Dobranoc :***

3 komentarze:

  1. Babeczki ♥
    Wszystkiego Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie Ty to potrafisz zawsze poprawic mi humor :****
    spoznione zyczonka :*****
    niewiem czemu nie wyswietlaja sie mi twoje posty ten blogger cos ost powariowal :/

    OdpowiedzUsuń
  3. spełnienia marzeń w takim razie z okazji urodzin ;) babeczki wyglądają apetycznie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)