wtorek, 1 stycznia 2013

663. Pierwszy dzień nowego roku.

Sylwester spędziłam przy kompie, wśród SHINee i Shawoli, na facebooku i twitterze, bardzo miło i szybko zleciał czas ^^ Chwilę przed północą zjawiłam się w dużym pokoju, gdzie była już rodzinka ma, odliczanie, życzenia, bezalkoholowy szampan od wujaszka (pyszny! trzy kieliszki wypiłam, haha xd), fajerwerki, szczekanie Misia – reakcja na hałas, zdjęcia i powrót do pokoju, dalej na necie, ponieważ oglądali film, który mnie nie interesował… :) Plany miały być inne, ale to też mogło być ;)
Dzisiaj wstałam o 14, bardzo dobra godzina jak na pójście spać po 6 xD Zjadłam obiad, a potem oglądałam filmy  od wujka z mamą i siostrą: „American Pie: Zjazd Absolwentów” oraz „Tysiąc słów” – polecam, bo bardzo fajne, zwłaszcza ten drugi ^^
Nie wierzę, że jutro do szkoły o.O Ale trzy dni i weekend, damy radę! No i mam na 10:45, chociaż coś dobrego xd  
A na zdjęciu nasz sylwestrowy „szampan” ^^
 

2 komentarze:

  1. 'tysiąc słów' znajduje się na mojej liście filmów do obejrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również Kochana wszystkiego dobrego w nowym roku :).
    Szampan pewnie dobry :P.
    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)