wtorek, 22 stycznia 2013

675. Nieprzespana noc z siostrą.

Hej :) Cieszę się, że podobają Wam się moje paznokcie ^^ Dzisiaj albo jutro zmienię, bo już mi schodzi niebieski lakier xd Dzisiaj byłam w szkole, czujecie to!? W ferie! xd Dodatkowa lekcja matematyki, która w sumie trwała 2h 45 min. W sumie szybko zleciało i przyda się nam, maturzystą, bo na spokojnie powtarzamy wszystko od początku rzeczy przydatne na maturę :) Z niedzieli na poniedziałek urządziłam sobie z Sylwią nockę z dramą, ponieważ jeden odcinek trwa godzinę, a jak nas wciągnęła… to poszłyśmy spać o 10 (rano xd) i spałyśmy do 14:30 kiedy to mama obudziła nas na obiad XD A siedziałyśmy, spałyśmy w dużym pokoju, bo u mnie mały remont szafy, ale o tym później ;D Także możecie zobaczyć jakie niebo było po 4, takie różowe a na dole granatowe, no piękne ^^ Jasno zaczęło się robić koło 7 :)
 

4 komentarze:

  1. śliczne te "nieba" :) ja bym nie wytrzymała całą noc :P

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno ta matma wyjdzie Ci na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, zaprasam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. We ferie do szkoły można iść ale już po mniej :D powiem Ci,że ja matmy nie za bardzo lubiłam i dobrze,że nie była obowiązkowa na maturze bo masakra teraz chyba jest obowiązkowa ? Ciekawe o której dziś poszłyście spać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)