środa, 16 stycznia 2013

670. Pomoc w głosowaniu.

Hej :) Dzisiaj znowu się lenię, ale już nie w piżmace xD Ponad godzinę tańczyłam grając na PS3 XD <3 Moja siostra, skubana, porobiła rekordy i nie mogę ich pobić… :/ xd Ale nie mówcie jej tego, ciii, bo jej od wczoraj nie było, na noc u koleżanki była, hihi, jak dobrze było… XDDD W nocy zaczęłam czytać Wasze blogi :) Dzisiaj dokończę, bo sporo się u Was dzieje ^^
 
Teraz chciałabym Was prosić o pomoc w głosowaniu na Replay Team – polski funklub SHINee. Wchodzimy w link TUTAJ, klikamy w prawym górnym rogu ‘Sing in’, wybieramy czwartą zakładkę i logujemy się albo przez facebooka albo twittera, potwierdzamy co trzeba (na facebooku aplikacja ta nic robi, więc spokojnie), a następnie klikamy ‘Attendance’ przy Replay Team. Proszę wszystkich chętnych o pomoc, bardzo są nam teraz potrzebne głosy, jest to dla nas duże wyróżnienie, że jesteśmy tak wysoko i niewiele nam brakuje do zajęcia następnego miejsca! Można głosować z obu kont, jeśli ktoś posiada oba to bardzo proszę o te dwa głosy <3 Z góry bardzo dziękuję! <3
 
Uwielbiam te ciastka! <3

4 komentarze:

  1. hej ;) Nominowałam Twój blog na Liebster Blog :) zapraszam na mojego bloga po więcej informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. głosujemy cały czas, ale coś po tych ostatnich hejtach na facebooku na Replay Team wszystko jakoś ucichło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)