wtorek, 15 stycznia 2013

669. Początek ferii z dziewczynami.

Heeey :D Trwam w postanowieniu: jak najmniej przy komputerze i dzisiaj mi nawet to wyszło :D Leniuchuję cały dzień przed TV, czytając książkę i zajadając się słodyczami, oczywiście w piżamce XD Podobnie miałam w sobotę, za to w niedzielę i poniedziałek nie było nudy! :D W niedzielę na noc przyszła Aga <3 Miałyśmy misje: wstanie w poniedziałek o 7:30 i jazda do Netto po trzecią część Grey’a ^^ I wiecie co? Udało się! Mamy swoje książki :D A w poniedziałek przyszły do nas dziewczyny w postaci dwóch Magd i Caprona <3 Zabawa była cudowna, zaczynając od małego spaceru z Misiem xD Natańczyłyśmy się, trochę sportu też było! :D Każda znalazła coś dla siebie! :D  Mnóstwo śmiechu i w ogóle wspaniale było! <3 Tak nam szybko czas zleciał! :< I jaram się, bo Magdzie i Kasi spodobało się SHINee, hihi, trochę Je z Sylwią wprowadziłyśmy w ich świat i razem się lekko jarałyśmy XD Magda kocham Cię ;* Także ferie rozpoczęły mi się genialnie! <3 Zdecydowanie wolę spotkania z przyjaciółkami, leniuchowanie może być, ale nie żeby tak cały czas… xD To czas na zdjęcia! :D Oby dziewczęta mnie nie zabiły, haha xD <3
 
Misiaczek <3
Capron miała Misia...
... potem Magda :)
Mam cudowny biały komplecik ;***
Moje grzyweczki dupeczki, śliczne laseczki :** <3
Dziewczyny, wszystkie, wymiatały! <3

5 komentarzy:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)