czwartek, 14 marca 2013

712. Live your style.

Hej :) Czuję się okropnie! Mam zapchany nos i generalnie czuję się chora, nie lubię tego bardzo! Przynajmniej gardło już nie boli xD Na wf dzisiaj grałyśmy w koszykówkę :D Ale się nabiegałam, uff, ale fajna gra było, o dziwo Wam powiem, że spoko się grało :)) Po szkole byłam z Magdą w Auchan i co tam widzę!? Plakaty Justina w Deichmann, który reklamuje buty Adiddasa *.* Oczywiście zdjęcia muszą być! Jakoś jest jaka jest, bo zdjęcia z telefonu :D Nie wiedziałam, że nawet w Bydgoszczy takie reklamy są :D Hihi, lekko się jarałam tym i cieszyłam oczy widokiem <3 Nie mam siły już więcej pisać, więc idę, trzymajcie się <3
 
mam zdjęcie z Justinem! <3
fot. Magda :D

2 komentarze:

  1. o jaaaaa !! :D Kasia i Justin ! <3
    pięknie wyszliście :D ^^
    zdrowia!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)