niedziela, 24 marca 2013

719. To już jutro!

Hey! :D Mam iść wspaniały humor :D Justin jest już w Polsce, od jakiś 4 godzin? :D Nie wiedziałam, że nasze Polskie hotele mogą tak WOW wyglądać XD Za niecałe 20 godzin koncert, mój pierwszy, najwspanialszy <3 Aga i Magda dzisiaj wpadły, zaprosiłam je by mi pomogły ^^ Wybrałyśmy co ubiorę, pomalowałam paznokcie, za literki i serca muszę podziękować Magdzie <3 Cudnie wyszło! <3 I w ogóle dziękuję dziewczynom, że przyszły <3 Wczoraj i dzisiaj były zawody karate, w których nie brałam udziału z powodu choroby :< Czuję się lepiej, ale katar nadal jeszcze trochę jest i gardło pobolewa, ale będzie dobrze! :D Jutro koncert, jutro koncert <3 Serca na akcję gotowe, szykuję sobie co mam do spakowania… :D Ma być stoisko z gadżetami z Justinem *.* Pewnie mega drogie, ale może coś drobnego uda się kupić? A jak nie to przecież będę wspomnienia <3 Może napiszę coś jutro, a jak nie to dopiero we wtorek ;) Także miłego <3
 

6 komentarzy:

  1. koniecznie czekam na relację i fotki z koncertu! :)Baw się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym w sumie chciała jechać. Fajne przeżycie :) Miłego koncertu Kasiu i czekamy na relacje! Nie mogę się doczekać, aż już coś nam opowiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż Nas zdjęcia z koncertu! I ja również życzę Ci miłej zabawy, tzn już pewnie po zabawie :P :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakos nie przepadam za Bieberem, ale podziwiam paznokcie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)