sobota, 16 marca 2013

713. Dopadło i mnie.

Hej, jestem na chwilę, bo dłużej moje oczy nie wytrzymają przed kompem :/ Tak, tak, jestem chora. Już wczoraj nie byłam w szkole, tylko cały dzień leżę w łóżku i umieram. Jak na razie zużyłam cztery paczki chusteczek, katar mam straszny i generalnie jestem wypompowana z mocy. Suuuuper weekend… -.- A miałam dziś jechać do Natalii…. TT Uhhh… Dodaję zdjęcia z czwartku. Byłam wtedy na dwóch treningach, na drugim Magda przyszła i robiła nam zdjęcia, także są jej autorstwa :) Życzę udanego weekendu! :)
 

6 komentarzy:

  1. Hahah drugie zdjęcie najlepsze :D.
    Wracaj szybko do zdrowia :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrówka Kasiu!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oooooh! i always doo taekwondoo!
    well, until broke my leg, but i will keep it!!!

    good job, really good!
    Sergio,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)