niedziela, 4 września 2011

199. Weekend : )

To był pewnie jedyny taki lajcikowy weekend, ale cóż poradzić. Opowiem
w skrócie, nie no postaram się, co robiłam : )

Wczoraj pobudka o 10, po 11 pojechałam z rodzinką na zakupy, głównie
w poszukiwaniu plecaka xD No nic, plecak nie został znaleziony, same beznadziejne były, ale za to dostałam okulary do pływania, takie ładne fioletowe :D W Tesco zrobiliśmy takie zakupy żywieniowe ; ) I jeszcze podjechaliśmy do księgarni i dwa podręczniki kupiliśmy, dla mnie. I jeszcze nie pokazałam Wam mojego nowego pendrive, bo stary się zepsuł :< A ten mi rodzice kupili, bo promocja była i się opłacało bardzo, bo jest 16G a kupiliśmy za 69zł : D
Przed 18 poszłam z mamą i Sylwią oraz Misiem do dziadków, babcia wysłała nas po lody, pokazałyśmy im nasze plany i wracałyśmy do domu koło 19:30. Jeszcze
z mamą wstąpiłam do Carefoura i było piękne niebo, to foty zrobiłam xD 



W domku w sypialni z Sylwią i na początku mama też oglądała Mam Talent, potem to już z Sylwią tak nie oglądałyśmy tylko słuchałyśmy k-pop, pokazałam jej piosenki, które ściągnęłam i foty. Po programie przeniosłyśmy się do dużego pokoju, bo leciał świetni film „Sposób na teściową” <3
 Dzisiaj pobudka po 8, na 9 z Sylwią do kościoła, bo ona na bierzmowanie to musi na 9 chodzić, no to ja z nią i jeszcze jestem jej świadkiem : ) Wróciłyśmy i zabrałam się za robienie matmy, to Sylwia przy mnie siedziała i się śmiała ze mnie xD Ale pomagała mi i to dużo, hahaha, ale co się dziwić ona jest na profilu mat-inf, ja nie mam głowy to takiego myślenia xD Jakoś dałam radę do obiadu (czyt. 14:00) zrobić tą jedną stronę (z ośmiu A4) i stwierdziłam, że w hu** nie zrobię więcej, bo babę pogrzało z tymi zadaniami, nawet jeszcze jej nie poznaliśmy, nie mieliśmy z nią lekcji : |
Po obiedzie Sylwia z tatą zaczęli składać jej układ słoneczny, a ja z mamą strzygłam Misia i oglądaliśmy jeszcze mecz TVN-politycy, oczywiście TVN wygrali! : D Zdjęcia robiłam moim aparatem, którego w sumie dawno nie używałam, bo nasz SONY się zepsuł ;< Nie wiadomo why, ale to Wam jeszcze opowiem. 
 Później leciał Taniec z gwiazdami, już mam dwóch faworytów, zobaczymy z tydzień jak panie zatańczą ; ) Przed TZG wykapałam się i umyłam włosy, po zjadłam kolację i z Capronem na gadu pisałam i nadal piszę <3 Mama wykąpała Misia i ja foty porobiłam i teraz notkę piszę xD No i biedronkę od rana mam w pokoju, myślałam, że wyleci, a tu mi na piórniku siedzi : O


Na koniec foty Misiaczka <3
U góry są przed, a na dole po ostrzyżeniu i kąpaniu.
Te dwie po prawej kocham po prostu! <3

Do szkoły jestem prawie spakowana, mam zamiar iść spać przed 1.
Nawet na luziku podchodzę do jutrzejszego dnia w szkole, tylko ten polski na początku, ale w sumie lekturę przeczytałam, więc spoko, potem lekcje, których
w piątek nie miałam, więc pewnie będzie PSO itp... xD
No to chyba na tyle, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam ; D
Dobranoc i powodzenia w szkole :***

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)