piątek, 9 września 2011

204. Szkoła + inspiracje butowe.


Szkoła jakoś zleciała. Za nami pierwszy tydzień, a większość ma jej już dość, oczywiście ja też. Jak tu się cieszyć z weekendu kiedy nauka wzywa!? Powiem Wam, że uwielbiam WOK z tym panem xD Oby taki był przez cały rok ;D No i niemiecki w końcu normalny mamy, poznaliśmy naszą panią, która wprowadziła nam podstawy tego języka a nie jak pan z jak to powiem grubej rury dał. Po lekcjach z Magdą pojechałam do księgarni, a potem do Jolmaru, który jest obok naszego dawnego gimnazjum. W domu oglądałam z Sylwią TV, później obiad, Prosto w Serce i jakoś tak mi się zasnęło w dużym pokoju, potem przeniosłam się do mojego i jakieś 40 minut temu wstałam, przebrałam się w piżamkę i zaraz idę spać dalej ; )
A jak Wam minął ten tydzień? Macie już jakieś oceny? Jesteście w pierwszych klasach, nowa szkoła, nauczyciele, klasa – i jak?

I następna dawka inspiracji, tym razem buty : )







3 komentarze:

  1. uwielbiam Lity :)
    chyba sobie takie kupię... chociaż nie wiem, gdzie ja będę w takich chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty są okropne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)