poniedziałek, 5 września 2011

200. Szok, szok, szok... xD

Widzicie!? To już dwusetna notka na moim blogu : D 
Bloga założyłam jakoś w połowie kwietnia : )
Podoba mi się tu na blogspocie i pewnie nie prędko odejdę <3


Dzisiaj w szkole od 8:05 do 14:30. Polski nawet dobrze, dwa wf – nowa pani,
z połowa dziewczyn stroi nie wzięła (w tym i ja), bo myślałyśmy, że będzie organizacyjna lekcja, zresztą jak rok temu i dostałyśmy 1, no cóż… Rozumiem, ale tak na pierwszej lekcji!? Nawet nie wiedziałyśmy, że mamy z inną :| Pani na pierwsze wrażenie – okropna, ale później już nawet, nawet była. Powiedziała, że będziemy grać w co chcemy i że na siłownie też będziemy chodzić. WOS – to zdecydowanie nie będzie mój przedmiot, zresztą żaden nie jest xD Polityka mnie nie interesuje, a teraz muszę wszystko wiedzieć o partiach itp. itd. : / Masakra, wiem, ale muszę dać radę. Zresztą mamy z panem od historii, więc luz. Matma – pani mi się podoba, fajne ma podejście, cieszę się, że z nią mamy, zobaczymy jak lekcje ;) Biologia – lekcja organizacyjna, w dodatku to nasza wychowawczyni. Niemiecki – znowu pani nie było i z inną grupą mieliśmy, ale to z tyłu siedzieliśmy i ‘cicho’ byliśmy xD


W tym roku postanowiłam, że będę robić systematycznie lekcje oraz że będę się uczyć, serio Magda, nie żartuję. Próbowałam się uczyć od tylu lat, ale teraz postanowiłam, że dam radę i tyle!
NEVER SAY NEVER!!! <3
I dlatego nie zawsze będę zaglądać na Wasze blogi, ale na pewno będę nadrabiać
w wolnych chwilach. Nie wyobrażam sobie życia bez Was i Waszych blogów, bez ich czytania i komentowania. Myślę, że nic się nie stanie jak będę na kompie przez kilka godzin, ale to jak lekcje skończę robić czy coś, bo jak usiądę na neta to nie wyjdę xD

Inspiracje <3 Uwielbiam te zdjęcia, te gazety no i to z bransoletkami <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)