czwartek, 8 września 2011

203. Szkoła + trening + inspiracje.


Dziś fajnie, bo na 9:55 miałam : D Na pierwszej lekcji byliśmy w dużej sali na spotkaniu z wolontariatami fundacji „Wiatrak”. Było to chyba 10 osób od 13-28 lat – bodajże, przedstawili się nam, byli z Ukrainy, Bułgarii, Włoch, Ameryki i jeszcze jedno państwo, ale nie pamiętam. Najpierw Polacy przedstawili prezentację o naszej szkole, potem my dowiedzieliśmy się jak jest w ukraińskich i bułgarskich szkołach : ) I tylko jedną godzinę lekcyjną byliśmy : ( Szkoda, fajna sprawa. Oczywiście cały czas po angielsku mówili xD Potem to dwa polskie mieliśmy, pani oddała nasze próbne matury z czerwca i mam 16 na 20 punktów, więc jestem nawet zadowolona xD Ale pani mnie przeraziła jak zaczęła opowiadać procentowo matury coś tam, masakra! Następnie historia i religia, koniec 14:30.

W domu byłam sama do 16, więc słuchałam głośno k-popu <3 Zjadłam obiad, przyszła rodzinka i pojechałyśmy na trening na 17:15, dzisiaj kumie było, nie było źle, ale kumie to my nie lubimy, ale nawet uszło xD Trochę, bardzo, bolą mnie kolana jak mam na nich ciężar ciała :/ ale mam nadzieję, że szybko to przejdzie, bo trochę ciężko jest przechodzić z pozycji do pozycji :/ 

Obecnie próbuję stworzyć notatkę z historii, ale coś mi nie wychodzi xD Z Polaczka ballady przeczytałam, więc luzik. Podręcznik i ćw. z angola już mam, ale strasznie drogie, no tak to w końcu języki… :|

Dzisiaj kolejne inspiracje, które znalazłam : )




 

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)