piątek, 24 lutego 2012

291. Spokój.

Hey. Na początku dziękuję za pomoc przy wyborze pendrive’a :) Wzięłam ten niebieski, mały i jestem zadowolona :D Już przegrałam wszystko i mam ładnie.
W środę mogę powiedzieć, że cały dzień z Magdą byłam xD Najpierw spacer, a później Magda była tak dobra i posiedziała ze mną u fryzjera :D Za co jej bardzo dziękuję <3 Spędziłyśmy tam dwie godziny, ale to nic xD Mam pasemka zrobione, jutro na 8 idę na trwałą, boszeee… muszę wstać tak wcześnie T.T Później przyszłyśmy do mnie, Magda trochę posiedziała i tyle :) Mały cały czas głośno był, no powiedz Magda, masakra. Na szczęście wczoraj pojechali i taka cisza była… <3 Byłam wykończona i aż się zdrzemnęłam chwilę xD Sylwia zrobiła chruściki. Oglądałyśmy z mamą „Jak stracić chłopaka w 10 dni”. Film, który uwielbiamy, mogłybyśmy go cały czas oglądać. No i Ci wspaniali aktorzy :D
A dzisiaj znowu trochę się pospało. Wstałam to pograłam trochę z Sylwią na Play Station. Po obiedzie rodzinnie spędziliśmy czas, oglądając telewizję :) Teraz siedzę i myślę co robić xD Mam parę pomysłów, ale to się jeszcze zobaczy. Muszę iść wcześniej spać, przestawiać się pomału to trybu szkolnego :/ Nie wierzę, że już w poniedziałek do szkoły, to jest straszne T.T
Nie mam żadnych właśnych zdjęć, więc na razie macie Koreanek ciąg dalszy :)

2 komentarze:

  1. To czekam na zdjęcia nowej fryzury :-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje bardzo ;d

    ja czesto tak mam :)
    ty masz fajnie, ferie mialas ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)