wtorek, 28 lutego 2012

295. Ufff...

Hej, hej. Minęły już dwa dni szkoły. Na razie nie jest źle. Zawsze mogło być gorzej, choć wolę, żeby ferie wróciły <3 Wstawać tak wcześnie to męczarnia. Jeszcze dziś rano śnieg był, a potem deszcz i plucha. Gdzie ta wiosna, na którą tak czekam? Na to ciepłe słoneczko <3 Wczoraj dwa wf i trening dały mi się dzisiaj we znaki, zakwasy są, ale aż tak ich nie czuć :) Dostałam 3- ze spr z fizyki, czego się absolutnie nie spodziewałam! Jestem w trakcie czytania „Chłopów – Jesień”, którzy są na jutro. Zostało mi 44 stron, mam nadzieję, że dam radę, bo to moje postanowienie, że chociaż tą lekturę przeczytam XD To by w sumie było na tyle. Trzy dni i weekend. Damy radę! ;)
Zdjęcie Misia, na drugim oko mu dorobiłam, bo chyba tak lepiej, co? XD <3 I ptaszek, który usiadł na naszym balkonie w sobotę i zdążyłam mu zdjęcia zrobić. Wiosno, czekamy! :D

2 komentarze:

  1. ptasior ; D dasz radęęe :D
    seksi misio; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten Misio jest cudny! ♥ :)
    Ja idąc do szkoły widziałam 2 ptaszki siedzące na gałęzi, ślicznie śpiewały :)
    Wiosna! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)