wtorek, 4 września 2012

539. No i się zaczęło...

Witajcie. Mamy za sobą drugi dzień w szkole, a pierwszy z lekcjami. Jak Wam minął? Bo ja z Magdą tylko odliczałam ile zostało do końca. Nie było źle, lekcje nie zaczęte, same PSO i takie tam, ale już z historii w czwartek mamy kartkówkę, z niemca pani nam nie odpuści w ogóle, więc znowu małe tyranko, bo jak dla mnie za dużo tego czasami mamy, a mój mózg ciężko przyswaja języki obce. W tym roku bierzemy się do roboty, muszę! Jutro najgorszy dzień, bo ‘polonistyczna środa’ -.-
Jeden dzień minął, a ja już mam dość i czuję się tak, jakby wakacji w ogóle nie było o.O Na szczęście odprężyłam się na małym spacerku z Misiem, podeszliśmy po Sylwię na przystanek, pogadałyśmy jak jej się podoba w mojej szkole, bo ma niektórych moich nauczycieli :D Teraz odpoczywam po obiedzie z herbatką :)
W niedzielę były poprawiny, porobiłam parę zdjęć, między innymi tortu, który składał się z trzech takich serduszek, ale na osobnych tackach, albo akcja koty xD Mały się przybłąkał taki słodki… Ciekawe czy jeszcze jest u cioci :D Bo jednego już mają, tego większego :D

6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i na dole z wesela sukienka super Panny Młodej<3;**


    pjoanna.blogspot.com

    Ps. jeszcze ootd na rozpoczęcie roku szkolnego super<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie ten wzorek który odbił się na taśmie najbardziej się podobał:) Pierwsza moja reakcja to okrzyk radości i 'wow' w takim szoku byłam, jak zobaczyłam, jak równo, choć 'krzywo' wyszło:)

    Ja już do szkoły nie chodzę niestety, a bardzo chętnie rozpoczęłabym szkołę 1 września, teraz mogę tylko wspominać, jak fajnie było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy ten tort ;) pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ale ładny tort ;)
    + dziś doszła do mnie paczka :) dziękuję ♥

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowity torcik kotek śliczny i fajnego jutrzejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)