wtorek, 11 września 2012

548. Lato we wrześniu też może być.

Hej :D Jaki dziś piękny dzień :) Dostałam trójeczkę z tej kartkówki z historii :) Generalnie na lekcjach jakoś zleciało XD Pogoda dopisała, bo do 31 stopni sięgała, hehe, Kasia lubi! ;D Ale podobno jutro ma być 15 stopni :/ Zobaczymy ;) Jutro też nie mam tych dodatkowych polskich, więc idę na 10:45! :D Ten jeden raz <3 Więc wieczorem (czyt. noc) odwiedzę Wasze blogi ;D A teraz mam rysunek z lekcji oraz chmury, które dzisiaj były piękne ^^ Baju, do napisania ;*
żabcia :)

3 komentarze:

  1. achhh ja też tak myślałam do wczroaj :(
    normalnie po 30 stopni było a dziś co wstałam i pada i zaledwie 15 stopni :( ja się pytam o co tu chodzi???
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny szkic :D chmurki urocze to jak na 10.45 to pospałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)