sobota, 1 września 2012

536. Przygotowania.

Hej :) Już dzisiaj mamy pierwszego września i wraz z nim wesele mojej kuzynki ^^ Dzięki temu przez cały tydzień nie myślałam o tym, że już niedługo do szkoły :/ Jak pisałam, tak zrobię. Pokażę Wam zakupione wczoraj dodatki do sukienki i paska, którą pożyczyłam od Agi <3 W tej stylizacji stawiam na czerń i róż i bardzo mi się to podoba! :D Bolerko i torebka kupione w Pepco po 19,99 zł, zauroczyły mnie te rzeczy, które będę później będę nosić na co dzień :) Buty kupione w innym sklepie, jakiś obuwniczy oczywiście, baleriny różowe, ale je wezmę na przebranie, na razie ubiorę moje stare buciki, jeszcze dobre! :D Nawet sobie kupiłam pomadkę różową, ale o niej napiszę później, zobaczymy ile wytrzyma ;D Także jestem bardzo zadowolona, że wiem co ubiorę, jeszcze tylko włosy umyć :) Ślub zaczyna się o 16:30 w kościele, a samo wesele trwa do 4, także no… XD Nie wiem kiedy się odezwę, jak będę to będę ;* Miłego weekendu <3
Przy okazji możecie zobaczyć moje paznokcie ^^

7 komentarzy:

  1. Super dodatki! :D
    Jestem pewna ze będziesz wyglądała super!
    Życzę miłej zabawy :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna torebka i paznokcie omomom super<333

    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż koniecznie Nam jak wyglądałaś :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ładniutkie paznokietki te przygotowania ehh dlaczego lato nie może trwać dłużej a zima krócej... ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo mi się podoba! ;) Bardzo udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)