wtorek, 25 września 2012

562. Nudno w szkole xd

Hej :) Jeszcze nie ma północy, a ja nie mam co robić, haha, bo po co się uczyć słówek na angielski xd Dzisiaj ksiądz zrobił nam kartkówkę, zobaczymy co to będzie xd Potem lekcje jakoś mijały… Jutro zapowiadają się nudy, ale za to się wyśpimy, bo mamy na 10:45 <333 Nie pisałam Wam, bo jakoś zapomniałam, ale w piątek przyszła próbka CelluOFF, 10 tabletek, które zamówiłam dla mamy :) A wszystko dzięki MintElegance, która już dość dawno pisała o tym na swoim blogu, który przy okazji bardzo polecam ;) Na dziś to tyle, lecę poczytać Wasze blogi ;* Dobranoc.  

3 komentarze:

  1. dużo słyszałam o tych tabletkach i źle i dobrze ciekawa jestem jaka będzie Twoja opinia :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kończę 3 miesięczną kurację i czas najwyższy zdać relaje i opinie. W sumie mam pół na pół odczucia. gdybyś nie chciała ich używać to możesz mi podesłać, chętnie przedłużę sobie swoją kurację bo takie jedno opakowanie i tak nic nie daje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy o nich nie słyszałam ; p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)