sobota, 15 września 2012

552. Pierwszy słynny boysband.

Nie wierzę, że weekend mam, oby zleciał ciut wolniej niż ostatni ;) Wczoraj byłam z mamą i Sylwią u dziadków i wujka. Jak zawsze było cudownie, co raz to nowych rzeczy można się dowiedzieć o naszej rodzinie, o przeszłości… :) Jak również o muzyce. Wujek pokazał mi i siostrze zespół, który powstał w połowie lat 80. w Bostonie, The Kids On The Block – pierwszy boysband! :) Wujek mówił, że dziewczyny szalały na ich widok, hm… w sumie nie ma co się dziwić ;D Mają rytmiczne kawałki, które wpadają w ucho i aż chce się tańczyć, ale też i wolniejsze… Powiem Wam, że naprawdę bardzo mi się spodobali. Tak więc zachęcam Was do przesłuchania kilku piosenek:

1 komentarz:

  1. Haha, ja przeczytałam raz książkę o boysbandach i mam do nich uraz , ale od czasu do czasu kiedy słyszę jakąś piosenkę np. 'N Sync, to myślę, że nawet mogłabym tego słuchać :P.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)