sobota, 26 listopada 2011

234. Pozytywnie i rodzinnie.

Witam Was bardzo serdecznie :D
Dzisiaj jak najbardziej pozytywny dzień. Wstałam po 11, z małą pobudką o 9 – powiedźcie mi jak można hałasować, gdy ludzie chcą pospać!? Jak się później okazało sąsiedzi wymieniają okna xD Nawet budzika nie słyszałam o 10:30, choć może w ogóle nie dzwonił!? xD
Leon nie spał już od dawna, mama nie wiem, tylko Sylwia, tata i wujek spali jak ja się obudziłam. Ubrałam się, zjadłam śniadanie i jakoś po 12 poszłam z mamą, Sylwia wcześniej już wstała i bawiła się z Leonkiem. Z zakupów wróciłam z mamą przed 14, taaa, trochę nam zeszło, choć dużo nie kupiłyśmy. Weszłyśmy do domu
i zarówno tata jak i wujek jeszcze spali, ale co się dziwić jak poszli spać hm… późno no i trochę wypili xD Jak już wstali, mama z tatą przygotowywali obiad, Sylwia
z Leonem i wujkiem grali w dużym pokoju na Play Station 2, a ja pomiędzy pokojem a kuchnią przy braku patrzyłam na ich grę i piłam herbatkę. Też później trochę pograłam. Uwielbiam taką rodzinną atmosferę. Dostałam od taty grę Harry Potter
i Książę Półkrwi na PSP z okazji imienin, tak wyszło, bo powiedziałam im, że miałam je wczoraj mama powiedziała, że dała mi paczkę snikersów (z pracy i żartowała),
a tata mi dał tą grę, co wszyło na moją korzyść xD I tak wiadomo, że jest wspólna
z Sylwią, jak wszystkie gry planszowe i inne : ) No to zaczęłam w nią grać, świetna jest, to nic, że po angielsku, troszkę rozumiem, ale tylko troszkę. Po obiedzie dalej się grało. Przed 18 znowu poszłam z mama do sklepu i psem. Musiałam zakupić parę rzeczy do mojego kalendarza adwentowego na konkurs z niemieckiego. Dzisiaj straszny wiatr był, nie lubię tego. O 19:30 zaczął się film z Meg Ryan – „Narzeczona dla geniusza” to przerwali grę i oglądałam z mamą, oni chyba przerzucili się na gry na kompie xD Zjedliśmy w trakcie kolacje. A po filmie, aż do teraz, zaczęłam robić ten kalendarz, z małą pomocą mamy ; ) Leon już śpi, tata też, Sylwia gra z wujkiem na PS2, mama sprząta, a ja zrobiłam przerwę w robieniu
i postanowiłam napisać notkę :D

Dzień był bardzo długi, bardzo wolno mi mijał i to bardzo dobrze. Tylko dlaczego weekend trwa dwa dni!? To tak mało, jak goście przyjechali to nie mam kiedy lekcji robić, choć wcale mi się do nich nie śpieszy xD

Nie mam żadnych zdjęć, więc dam koreańskie dziewczyny <3



Bardzo podobają mi się ich ciuszki <3

2 komentarze:

  1. Ej, skąd bierzesz te zdjęcia koreanek :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koreanki strasznie fajnie się ubierają.
    Też wstałam wczoraj ok. 11 ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)