piątek, 8 lutego 2013

687. O szkole w weekend?

Hey ^^ Jak widzicie nie bywa tu często, i tak chyba niestety już będzie :< No zobaczymy ;) Przeżyłam kolejny tydzień w szkole, szok, że to już dwa tygodnie po feriach o.O Jest weekend, więc o szkole szybko: ostatnio dostałam 3 z historii ze spr ORAZ 3- z wosu z kartkówki, na której napisałam jedną definicję z trzech i taka ocena o.O Bardzo łagodnie coś ostatnio pan ocenia, ale dobrze! ;D W ogóle chyba nie pisałam, że z wf siatkówkę zdawałyśmy, odbicia dolne i górne… Co to za maniana była, bo nie potrafię tego, zwłaszcza dolnych, ale okey, udało się i dostałam 5 i 3, a ostatnio zdawałyśmy na siłowni coś (xd) i kolejna 5 ^^ I z niemieckiego kolejna 5 wpadła z kartkówki ze słówek ^^ Nie jest źle :)
Chyba nie pokazywałam Wam jeszcze mojego powieszonego plakatu SHINee??? ^^ Jest cudowny i najpierw miał białe obramowanie, a teraz różowe ^^ Dziękuje mamie i Sylwii za pomoc przymocowania tego, bo nie było łatwo XDD
Idę robić porządek w zdjęciach i szykować kolejne notki ;) Zaraz też wejdę do Was i sobie poczytam co porabiacie ;D <3
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)