czwartek, 28 lutego 2013

703. Believe!

Heeey ^^ Dzisiaj był słoneczny, piękny dzień :D W szkole dzień szybko zleciał, na dwóch lekcjach zastępstwa, więc luzik :) Po szkole pojechałam z Magdą do sklepu, wróciłam do domu to miałam pół godzinki i na trening, który był wyczerpujący, zwłaszcza, że miałam jeszcze dwa wf… Jak jutro wstanę i będę mogła chodzić to będzie CUD! XDD No i jeszcze jedno, bo już mogę się pochwalić, że jedziemy z Sylwią na koncert Justina!!!! <333 Zamówiłyśmy z tatą w piątek bilety i dzisiaj przyszły *_* Szkoda, że nie wszyscy tak się cieszą z tego, że za 25 dni spełni się jedno z naszych największych marzeń! <3 Justin Bieber w Polsce! ♥.♥ Jego pierwszy koncert tutaj będzie zarazem moim pierwszy koncertem <3 Dwa cudowne bilety przedstawiam na zdjęciach i plakat promujący koncert z ulotki, która przyszła wraz z nimi ^^
 

1 komentarz:

  1. Nie lubię go (choć w sumie żadnej gwiazdy amerykańskiej itp. nie lubię xD), ale jestem ciekawa ile kosztuje bilet na koncert takiej gwiazdy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)