piątek, 8 lutego 2013

688. Pączki, pączusie i donuty.

Wczoraj mieliśmy Tłusty Czwartek ^^ Cały dzień w szkole tak miałam ochotę na pączki, że powiedziałam siostrze, że ma je kupić po szkole, bo kończyła szybciej! XD I uwierzycie, że nie było nigdzie!? Poszłyśmy w poszukiwaniu pączków i na szczęście znalazłyśmy :D I tak dopiero po treningu mogłam je pochłonąć :< Ale jak już zaczęłam to pięć zjadłam ^^ <3 Po treningu mam zakwasy, że hoho xD Co do lutowych dat, to we wtorek, piątego, moja mamusia miała urodzinki, a także Agata miała imieniny <3 A Wy jadłyście pączki? Ile zjadłyście? ^^ Tego jednego dnia może jeść ile się da, nie? ;D
 

3 komentarze:

  1. A mamo jakie pyszności ! :D wiesz ile ja pączków zjadłam szok! Nieźle mi tyłek urośnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)