sobota, 9 lutego 2013

690. Moi Kochani ♥

Nie wierzę, jak ten dzień zleciał :O Już po 20… xd Wypoczywam ile się da, wykorzystuję czas na necie, bo w tygodniu jakoś mniej na nim jestem… Przed chwilą obejrzałam pierwszy odcinek programu z SHINee *_* Chłopaki wybrali się na wakacje, każdy sam, do innego kraju <3 Cudownie jest widzieć, jak dobrze się bawią i odpoczywają <3 Zwłaszcza, że za dziesięć dni wydają kolejny album <3 Ach, nic tylko czekać na nowe piosenki <3 Tymczasem Justin koncertuje w trasie Believe i już tydzień temu dowiedzieliśmy się, że odwiedzi też Polskę! <3 Taka radość! Wiecie ile Belieberek marzyło o tym dniu!? Chciałabym z siostrą pojechać, ale czy nam się uda? Wierzę, że tak! <3 Aczkolwiek akurat teraz mamy trudną sytuację materialną, a jeszcze dojazd…. TT Może coś da się zrobić? :) Ach, Justin w Polsce <3 Nadal to do mnie nie dociera XD Wracam do oglądania filmików i zdjęć ^^ Miłego wieczoru! ^^ Mam nadzieję, że dobrze Wam mija sobota? :)  
 

3 komentarze:

  1. moja przyjaciółka jest Belieberką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trzymam kciuki, żeby udało Wam się jakoś na koncert dotrzeć! Może są jakieś konkursy organizowane, gdzie można zgarnąć wejściówki? Spełniaj marzenia Kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bym poszła na jego koncert lubię jego piosenki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)