środa, 20 lutego 2013

697. Pada śnieg.

Hey :) Zima w pełni powróciła… Jedni cieszą się białym śniegiem inni go przeklinają. A ja do której grupy należę? Lubię jak świat spowija biały puch i o dziwo nie jest zimno <no chyba że stoi się na przystanku, czekając na autobus…> No i rano słoneczko było, które raziło po oczach, a po szkole wiał wiatr i płatki śniegu wpadały do oczu -.- Ale dobrze jest, kolejny dzień w szkole minął spokojnie :) Dostałam 4 z angielskiego z pisania listu i notatki na lekcji pisaliśmy! ^^ I jeszcze jedną czwórkę z historii mam, za wczorajszą kartkówkę :D Na jutro nie mam nic zadane, no żyć nie umierać! :D Teraz mam w planie porządki na dysku laptopa, muszę poprzerzucać parę rzeczy na dysk przenośny :) Także życzę miłego dnia! ^^
 

2 komentarze:

  1. Ja kocham zimę, padający śnieg ♥ choć też tęsknie za wiosną bo nie przepadam za ubieraniem się na cebulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już mam dość tej zimy, chcę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)