poniedziałek, 11 lutego 2013

692. Pozytywnie w szkole.

Hey ^^ Dzień w szkole szybko zleciał, aż dziwne xD I pomyśleć, że miesiąc temu miałam studniówkę o.O Spałam pięć godzin i byłam wyspana! :D Czuwałam do drugiej, bo wychodziły nowe zdjęcia Onew (z SHINee) XDDD <333 Nie byłam sama, bo wiele Shawolsów na nie czekało :D Szkoła… cóż… jakoś tak dużo kartkówek różnych… z biologii zdałam sprawdzian na 2! <dumna> XD Za to kartkówka z matmy mi nie poszła… ALE poprawię się! :) Historia, a potem wos, z tym samym nauczycielem mamy i na drugiej lekcji nadal była historia, a ja z Magdą myślałam, że wos i całą notatkę mamy nie w tym zeszycie… xddd Dzięki Magda, że po 40 minutach lekcji skapnęłaś się, że coś nie pasuje XD <3 A jaką potem brechtę z tego miałyśmy!!! <3 Haha, to tylko my! XD No i kartkówkę z niemieckiego zaliczyłam na 4 :D Także miło. Teraz siedzę nad polskim, którego nie umiem zrobić… nie lubię tych poleceń z podręcznika… Śnieg znowu zaczął padać, chłodno się zrobiło… Czekam na wiosnę i słoneczko! <3 Miłego! :)
 
Zdjęcie z 2.02, teraz już nie ma tyle śniegu xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)