wtorek, 2 kwietnia 2013

726. Wiosennie... na paznokciach.

Hey :) Jak ten czas leci… kończy się wolne, leniuchowanie, jutro szkoła, lekcje, jakiś sprawdzian, na który kompletnie nic nie umiem… powinnam chociaż zajrzeć, poczytać coś, nie? Może, spróbuję xd A teraz chciałabym Wam pokazać mój wzorek na paznokciach :) W sensie różowy kwiatek i słoneczko z kropek xD Robiłam jak zawsze w nocy na niedzielę wielkanocną :) No nic dodać, nic ująć, kropki nie są równe, jak zawsze zresztą, ale kiedyś się jeszcze nauczę :) Ważne, że mi się podoba, jest kolorowo i pozytywnie :) Dobranoc <3
 

3 komentarze:

  1. jak zwykle świetnie! PS: Twój blog jest świetny, strasznie lubię go czytać. Ale powiem szczerze, jedno mnie razi. Jego grafika. Strona graficzna jest strasznie zaniedbana.. Jeżeli chciałabyś, mogłabym Ci pomóc ze zmianą szablonu, tła itd. Jeżeli chcesz i oczywiście mi zaufasz ;) Napisz koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś już pewnie sporo Tagów ale zrobiłam Ci na złość i Cię otagowałam zapraszam do siebie :D http://tsubaki92.blogspot.com/2013/04/tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)