piątek, 5 kwietnia 2013

728. Obolała.

Hey ^^ Miałam wczoraj napisać, bo zostałam otagowana, za co bardzo dziękuję, ale nie miałam siły. Spałam pięć godzin, do 6:40, szkoła, to już wykańcza xd Do tego boli mnie lewa część pleców -.- Potem był trening, kumite, wiec duuużo skakania, co dzisiaj czuję w nogach, bo zakwasy są, ale trening fajny był xd Nie ważne, że dzisiaj ledwo chodzę xd Po treningu spałam do 23, próbowałam wstać, po 30 minutach się udało i siadłam do powtórki matmy, z której dzisiaj pisałam sprawdzian. Poszło mi… dobrze :D Jestem zadowolona, mam nadzieję, że jednak dobrze wszystko wyliczyłam XD Życzę udanego weekendu :) Napiszę jeszcze wieczorem i wtedy odwiedzę Wasze blogi <3
 

3 komentarze:

  1. Biedna... Ale i tak zazdroszczę Ci treningu. Ja jeszcze parę miesięcy bez ćwiczenia muszę przetrwać, a przez to, że nie mogę, teraz mam większą ochotę niż kiedykolwiek ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zakwasów :( mnie po tenisie ziemnym zawsze boli ręka od rakiety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidulka,za niedługo wakacje :D chciałabym kiedyś pójść na taki trening :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)