wtorek, 9 kwietnia 2013

729. Te ostatnie dni.

Hey :) Jak ten weekend zleciał, już wtorek mamy. Nie wiem czemu nie pisałam, trochę przez brak czasu, w niedzielę w ogóle internetu nie miałam o.O Wszystko muszę tutaj nadrobić :) Na początku napiszę, że od soboty słoneczko nam świeci <3 Pięknie jest, od razu chce się coś robić, cokolwiek :D Także jak siadłam w sobotę z Magdą i zaczęłyśmy przypominać sobie polski i robić notatki to nieźle nam poszło :) W niedzielę po kościele i obiedzie poszłam do Magdy i tam wraz z Agą dalej powtarzałyśmy polski. Później do dziadków, nauka na sprawdzian z wosu i historii, które wczoraj pisałam i dzisiaj już wiem, że z wosu dostałam 4(! radość !) i z historii 2, uff, zaliczyłam, bo tragicznie mi poszedł spr, no i sama nauka xd To tak co ostatnio robiłam xd Zaraz mam obiad, więc kończę :D
 
11.01.2013 r.

3 komentarze:

  1. To nieciekawie z tą historią, ale na pewno sobie poradzisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, słońce napełnia pozytywną energią ;) niedługo mijają 2 lata twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie cierpiałam historii... Dobrze że teraz mam samą matme i elektronikę bo bym chyba umarła jakbym miała mieć historię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)