poniedziałek, 1 kwietnia 2013

723. Wielkanocny mazurek.

Hey :) Tak jak pisałam, mam parę pomysłów na notki, więc myślę, że czas je realizować. Mamy pierwszy dzień kwietnia i jest on zimowy, znowu śniegu napadało, ale no nic, czekamy cierpliwie na słońce i ciepło :) Zresztą jak przysłowie mówi ‘Kwiecień – plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata’ ;) To tyle o pogodzie, teraz wróćmy do świąt xD W sobotę byłam z Sylwią i babcią na święconce. W tym roku miałyśmy jeden koszyk, bez rączki, bo naszych rodzice nie mogli znaleźć xd Po kościele jeszcze poszłam z Sylwią na huśtawki – wiecie jak dawno na nich nie byłam, do tego czasu! I Sylwia robiła trzeciego mazurka :D W tym roku zrobiliśmy też czekoladowe, mama od koleżanki, żeby po prostu zamiast lukru roztopioną czekoladę polać :D I to wierne zadanie ja miałam, haha <3 Pyszny jest czekoladowy mazurek! :) A Wy robiłyście jakieś ciasta? :D
 

6 komentarzy:

  1. ach ! dziewczyny kuchareczki ;D
    słodko tu u ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia dobra w kuchni jest, ja nie, widzisz, tylko do zrobienia polewy się nadaje xd Serio, ja w kuchni to nie jest goog idea XD

      Usuń
  2. ojej ! pysznie to wyglada wszytsko :)
    zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie :D ja to raczej nie piekę ;) jak coś to robię jakieś ciasta na zimno :D sernik z herbatnikami na zimno na przykład xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wygląda to ciasto :) może z czasem nauczysz sie gotować :) jeszcze nic straconego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)