czwartek, 1 grudnia 2011

238. Justinowo xD

Rano jak wychodziłam była mała warstwa białego mrozku : )
Może już niedługo spadnie śnieg?
Z jednej strony bardzo bym chciała, lubię jak się tak biało, ale wiąże się z tym również to, że będzie zimno, a tego nie lubię.
Ważne, żeby na święta był śnieg <3
A co do świąt, to co raz bardziej czuję tą atmosferę dzięki piosenką Justina Biebera. Pokaże Wam nowe dwie świąteczne, teledyski boskie, ta animowana niesamowita, haha… A ta druga, to że jest czarno-biała dodaje takiego uroku… Zresztą jak jeszcze nie oglądaliście, to oto one:

 


I jeszcze jeden filmik, z którym całkowicie się zgadzam, a wykonały go dwie blogerki, oczywiście fanki Justina.



Oczywiście nie zapominajmy o "Mistletoe", ale już Wam pokazywałam, kocham tą piosenkę, chyba z tych wszystkich najbardziej lubię ją słuchać <3

2 komentarze:

  1. Ja chciałabym śnieg w Mikołajki, na swoje urodziny, ale na razie zapowiadają co najwyżej deszcz i mgłę...

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam gdzieś ostatnią, świąteczną piosenkę Biebera- jestem za stara na fascynację nim, ale ta ostatnia piosenka nawet może być :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)