niedziela, 18 grudnia 2011

254. Przygotowania do świąt.

Witam po raz drugi, jak zapowiadałam : )
Wczoraj wyciągnęłyśmy z tatą z piwnicy choinkę i przeróżne ozdoby. Tata o 17 pojechał na Wigilię swojego Stowarzyszenia. Mama ubierała choinkę, pod czas gdy ja z Sylwią oglądałam nowy film Disney’a „Powodzenia Charlie”. Sam serial bardzo lubię oglądać i film okazał się wspaniały. Później poszłam do siebie i siedziałam na kompie. Wstałam dopiero na „Bridget Jones: W pogoni za rozumem”, jest to druga część, więc jej jeszcze nie widziałam, sama nie wiem dlaczego. Książki czytałam, obie części : ) Spać poszłam coś koło 3, więc dziś spałam do późna, wstałam dopiero chwilę przed 13 xD I w sumie większość czasu spędziłam na laptopie, czytając różne blogi, oglądając filmiki… 


Porobiłam wczoraj dużo zdjęć naszych ozdób świątecznych, więc pewnie je teraz będę zamieszczać : )
Na początek pokażę Wam choinkę, która jest z nami od dawna :D

Dwa autobusy z San Francisko, które kiedyś dostałyśmy od naszej rodziny z Ameryki.

No i moje zdjęcia xD Musiałam Wam pokazać ten świecący nos xD

Tak oto mamy koniec weekendu. Ostatniego w tym roku, bo jeszcze tylko te trzy dni, plus czwarty – wigilie klasowe i tydzień wolnego! :D Musimy dać radę! :)

Jeszcze jutro mam egzamin karate. Strasznie się z Sylwią go obawiam, głównie, że kondycyjnie nie damy rady. Kurcze, brązowy pas to jest już coś.

Teraz idę się spakować do szkoły, muszę jeszcze umyć włosy i iść spać przed 1, najpóźniej do 2, żeby być jutro wyspana.
Powodzenia w szkole i miłego poniedziałku życzę <3

5 dni do świąt

3 komentarze:

  1. Tak kupiłam ;) O zakupie i więcej o filmie w kolejnym poście. :)

    Super zdjęcia! :)
    Ojej, tylko dni,... jak to szybko zleciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia....ja dopier ubieram choinkę w sobote rano....

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Też spodobał mi się ten film ;)
    Zapraszam do mnie gdzie nowa notka! :)
    Wesołych świąt! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)