czwartek, 29 grudnia 2011

257. Wigilia.

Witam Was serdecznie po świątecznym okresie :D Jak Wam minął ten czas? Spędziliście go w spokoju i rodzinnej atmosferze? :)
Ja tak i to bardzo, ale teraz o samej Wigilii trochę napiszę. Poszliśmy do dziadków i wujka przed 17. Jeszcze gotowali ostatnie potrawy i był opłatek i życzenia i babcia do mnie, żebym znalazła drugiego Biebera tutaj <3 Awww… myślałam, że padnę <3 A mama, że mi Biebera jeszcze nie życzy, tylko żebym liceum przeszła xD Zjedliśmy, Sylwia pijoook mój jeden xD Oddałam jej swój kieliszek. Później prezenty były. Wszyscy się ogromnie cieszyli. Nawet Misio, tak dziki był, że szok. Te zapachy jego przysmaków! xD W następnym poście pokażę prezenty, bo mam już dużo fot  xD Później trochę z wujkiem na kompie pograłyśmy, Sylwia zagrała nam parę kolęd na flecie, pośpiewaliśmy… Zjedliśmy pierogi, ryby, później ciasto… Ogólnie zjadłam 20 pierogów xD No i w domu koło 23:40 byliśmy. I szybko Polsat włączyłam, bo był koncert i miał śpiewać Justin i był! <3 Jeśli chcecie obejrzeć dodałam na youtube: KLIK


No i to chyba wszystko na dziś :D
Dobranoc :*

7 komentarzy:

  1. Mwhahahahahah.! Nie mogę.! Cioci życzenia wygrały.! Taka mała choinka a tyle prezentów.!
    + wino wigilijne jest konkurentem do wygrania z Cioci życzeniami. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh! u mnie wigilii praktycznie nie było, zero atmosfery, nie lubię świąt :D
    ale pierogi też jadłam :D i tez chyba coś koło 20 - uwielbiam ruskie!
    wow, wino wigilijne - pierwszy raz coś takiego widzę! xD

    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, dzięki xD
    Wieeem, wino wigilijne szokuje, też pierwszy raz widziałam, wujek taką zwałe miał xD <3

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę wino wigilijne ! gdzie takie można kupić :P?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Twój piesek słodziaśny jest! xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)