piątek, 1 czerwca 2012

400. Dziękuję.

Właśnie skończyłam pić koktajl truskawkowy. Kasia wkroczyła do kuchni i się lekko bałagan zrobił, haha, tak się śmiałam z mamą xD Powiem Wam, że szybko zmiksowały mi się truskawki z jogurtem naturalnym do tego trochę cukru i mniam! :D <3 Siedzę, lukam na godzinę O.O Dwie godziny już robię kategorię do postów xD Aga trochę mi pomaga, do tego piszę z Paulą, której życzę STO LAT! Aby przeżyła jeszcze wiele cudownych chwil, spełniła swoje marzenia i w ogóle wszystkiego naj! ;*

Tak sobie siedzę i oznaczam te posty i widzę, że dawno tu paru rzeczy nie było xD Więc zacznę od tego, że towarzyszy mi k-pop z głośników. Wstawiam piosenkę zespołu, który poznałam hm… chyba z miesiąc temu. Piosenka przepiękna! Chłopak, który śpiewa występuje też w dramie, o której niedługo napiszę ;) Dodaję teledysk z napisami, żeby było wiadomo o czym piosenka i teledysk jest <3


Ach i bym zapomniała! Jak widzicie to już 400. notka, więc takie małe podsumowanie.
Liczba wyświetleń – 15,383
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu – 1,338
Jestem zaskoczona, że za granicą tyle odwiedzin mam, to miłe :) Cieszy mnie też liczba wświetleń, która kiedy rośnie, zwiększa się moja radość :* Dziękuję Wam, że tu jesteście, czytacie i komentujecie mojego bloga <3
Cały czas
W ostatnim miesiącu

4 komentarze:

  1. Świetny teledysk ... wzruszyłam się ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący blog. Pozdrawiam Kazimierz lat 56!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu tylu postów :-D.
    Paczka z rozdania do mnie doszła i dziękuję bardzo :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za życzenia, ale się zdziwiłam że wspomniałaś o mnie. Kochana jesteś. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)