środa, 6 czerwca 2012

409. Prezentacja.

Hej! Po pierwsze chce napisać, że wygrał BRIAN! :D Cudowny odcinek, niestety już ostatni, teraz czekamy na kolejną edycję :D Do końca nie wiedziałam na kogo liczyć i kto wygra, bo Ania też jest niesamowita, a ma dopiero 16 lat! <3 Tak… ;D Następnie wspomnę tylko, że Magda była u mnie na noc i robiłyśmy prezentację na WOK, a w sumie to ją miałyśmy już zaczętą, ale tak wyszło, że zeszło nam jej robienie do hm… 4 w nocy? xd MASAKRA! XD Pocisnęłyśmy, nie ma co! Spałyśmy do 8:20 i do szkoły na 7 lekcji, momentami strasznie chciało mi się spać, ale warto było, ponieważ się podobało i dostałyśmy szósteczki :D Jako temat wybrałyśmy sobie ‘Człowiek w kulturze chińskiej i japońskiej’. Miał być inny, ale brak czasu spowodował jego zmianę ;) Poza tym pan z historii zgodził się przełożyć spr, z angola dostałyśmy 5 z kartkówki :D W końcu byłam na treningu! Już chyba ponad dwa tygodnie nie byłam, a dziś w końcu pojechałyśmy. <3 Aniu nasza kochana, Ty się tak dzielnie trzymasz! :* Mam nadzieję, że się w piątek zobaczymy! ;D
To by było na tyle, zaraz idę spać, chyba rozumiecie xD Zdjęcia jeszcze z soboty, kiedy to byłyśmy u Oli <3 Ostatnie foto zostało zrobione przez Sylwię ;)

5 komentarzy:

  1. YCD jakoś mnie nie jara, ale ostatnio koleżanka zmusiła mnie, bym obejrzała z nią odcinek i na jego podstawie stwierdziłam, że Brian jest o wiele lepszy od Ani :D
    Współczuję tak długiego robienia prezentacji, na szczęście macie to już za sobą :)
    Życzę słodkich snów i także dodaję do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;)

    Zapraszam do siebie i chętnie dodam do obserwowanych ;*

    http://carla-verne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się że ktoś skorzystał ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Brian był wspaniały! choć Ania też była niesamowita, mając 16 lat to na prawdę coś ogromnego! O.o
    Gratuluje takich super ocen^^
    A zdjęcia świetne ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)