środa, 13 czerwca 2012

418. O czymś i o niczym.

Hej. Miałam iść spać, ale postanowiłam, że jeszcze napiszę, bo tyle się dzieje xd Wczoraj mecz Polska-Rosja zakończona remisem -.- Smuda kurde, po co wymieniać zmęczonych zawodników, po co! Uhh… nie będę już tego komentować, bo wczoraj z Agu przez telefon aż musiałyśmy gadać xD <3 A dzisiaj, w szkole tak inaczej. Na każdej lekcji, jakoś tak… spięcia jakieś… nieprzyjemnie coś, ale no, co zrobić. Po szkole od razu do Pauliny od k-popu uczyć się tańczyć, razem z Sylwią jechałam, potem na 17:40 do ortodonty, pół godziny w domku i na 19 do Magdy na próbę kabaretu xd Wróciłam po 21, akurat na mecz Niemcy-Holandia. Nie mogę mówić, tak mnie gardło boli! Zaraz łykam tabletkę i idę spać, szok, że tak wcześnie, ale zmęczona jestem. Ty chyba tyle, napisze jutro i wtedy też odwiedzę Wasze blogi ;)
Parę inspiracji.

Zapomniałam o historii dnia! Spadł mi telefon w autobusie, kiedy to tłum ludzi, w tym dziewczyny i ja, pakuje się do niego xd Na szczęście nie wypadł, a był blisko! Uff… dobrze, że wszystko okey, bo nie było by tak zabawnie!

2 komentarze:

  1. remis -,- !
    Fajne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Om om om !
    Świetne inspiracje !;)

    Zapraszam w wolnych chwilach do siebie:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)