sobota, 9 czerwca 2012

415. Kolejne przeżycia.

Tyle emocji jest we mnie! Aż się przeklinać nie da, ale tu nie będę, Agu mnie rozumie to już się na gadu wyżyłam xD Niemcy kur, kurka, wygrali! Pier… do dupy sędzia, za nimi był! Co prawda Portugalia za późno się wzięła, ale końcówka gry piękna! Tylko Ci sędziowie jak zwykle -.- Dobra, koniec, bo mnie znowu poniesie.
A jak mój dzień? Sylwia była u fryzjera, teraz ma grzywkę xD Fajnie wygląda, trzeba się przyzwyczaić ;) Po 17 do ciocia Gosi, wujka Zenka, była też Karolina i Sebastian, którzy dali nam zaproszenie na ślub :D Trzeba będzie sukienki jakiejś poszukać… o.O Wróciliśmy i oglądaliśmy mecze. Aga, dzięki Ci za wymianę zdań ;D
Wstawię w końcu swoje zdjęcie w makijażu zrobionym przez Olę <3 Szukałam jeszcze zdjęcia bez i taki szok trochę xd Oba zdjęcia robione przez Sylwię ;*

4 komentarze:

  1. Wow no faktycznie dużo zdarzeń na raz :)
    fajne zdjęcia^^
    a jeśli chodzi o to jak się czuje.. to już jest mi o wiele lepiej, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny dzień spędziłaś :) extra foteczki kochana ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. masz sliczne wlosy i bardzo ladny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)