wtorek, 19 czerwca 2012

426. Buuurza.

Jest już grubo po północy, a ja właśnie zaczynam naukę na fizykę. Będę się starać o czwóreczkę z tego właśnie przedmiotu :) Mam nadzieję, że się uda! Właśnie burza ustała, przeszła dalej, ale grzmoty były i błyskało się ostro! Nawet widok z balkonu to ciemność i dalej dopiero lampki o.O Masakra, nie lubię burzy, zawsze się boję, że walnie gdzieś blisko… Deszcz tez już w miarę przestał padać, bo lałoooo! Bez rozpisywania dodaję dwa zdjęcia, które przed 20minutami zrobiłam ;D

9 komentarzy:

  1. Ja tam lubię burzę ;)
    podobają mi się te 2. zdjęcia ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja burzy nie lubię,zwłaszcza jak zostaje sama w domu ;) Ale fotki są fajne .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię burzę:) ale tylko wieczorami, jak jestem w domu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też była burza i to straszna/;(:
    ;****
    Super zdjęcia, jestem zachwycona jak zrobiłaś to zdjęcie z piorunem ?!

    Zapraszam do siebie:
    pjoanna.blogspot.com


    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zdjęcia :-). Powodzenia z fizyką!

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie burzy nie było :D
    Zdjęcia są świetne :-)

    Obserwuje + zapraszam do siebie. Nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam oglądać takie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)