niedziela, 3 czerwca 2012

403. Kgotboda namja.

Hej :) Dzisiaj chciałam Wam polecić kolejną dramę, która wciągnęła zarówno mnie jak i siostrę. Oglądałyśmy ją non stop byle wiedzieć co dalej będzie xD Niestety teraz nie mamy czasu – szkoła, poprawa ocen itd. Tą już skończyłyśmy, więc napiszę krótkie streszczenie i mam nadzieję, że Was zachęci ;D Oczywiście jest to koreańska drama.

Dziewczyna, której rodzice prowadzą pralnie ratuje chłopaka z prestiżowej szkoły dla bogaczy, dzięki temu dostaje się do niej. Jest to wielki zaszczyt, którego nie czuję. Szkołą rządzi czwórka bogatych chłopaków, zwani F4. Nic ich nie obchodzi dopóki nie pojawia się Jan Di. Ona zmienia wszystko. Przeciwstawia się im, zdobywa zainteresowanie jednego z członków, który chodzi ubrany na biało praktycznie cały czas (to on stał się moim pierwszym ulubieńcem ;D), później i kolejnych chłopaków. To co jej się przytrafia jest przerażające, ale następnie też i wspaniałe. Jedna wkurzająca matka, dobra przyjaciółka, trochę świrnięci rodzice, świetni aktorzy, ale i same postacie! Cała czwórka z F4, może nie na początku, ale w dalszych odcinkach zdobyli moją sympatię :D To moje odczucia co do tej dramy, bardzo ją polubiłam.
Serdecznie zachęcam do jej obejrzenia! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)