piątek, 8 czerwca 2012

411. Double.

O matko! Jest już po 3 xd Niedawno skończyłam pisać z Magdą, wcześniej z Anią i tak zleciało, Co wczoraj robiłam? Tak  jak przewidziałam, nic szczególnego. Cały czas, z małymi przerwami, czytałam książkę, którą pokażę Wam, jak skończę, a to na pewno dziś nastąpi ;D Już dziś pierwsze mecze EURO 2012. Będzie oglądać? Kibicować Polakom? Ja pewnie, że tak! Wierzę, naprawdę mocno wierzę, że uda ‘nam’ się wygrać dzisiejszy mecz xD Zobaczymy co to będzie ;D Zdjęcia z czwartku. Nowy smak rogalika, który na mnie i Sylwii nie zrobił wrażenia, dobry, ale nie lepszy niż czekoladowy xd Oraz hm… kontrast, ciemne niebo i jasne budynki od słońca, niesamowity widok! <3

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)